hiperilan.web.tr

tr_TR

Teknik destek – sık sorulan sorular

Onaylı email bana gelmedi. Şimdi ne olacak?

İlk önce gelen postalarınıza ve "İstenmeyen posta" veya "SPAM" olarak işaretlenen postalarınıza bakınız. Eğer orada aktivasyon emaili yoksa, lütfen antispam filtrenizin olası spamları otomatik olarak silip silmediğini kontrol ediniz. Onaylama mailini daha sonra tekrar tekrar gönderebilirsiniz.

Teknik destekle komünikasyon için talimatlar

Hatanızın sizden kaynaklanmadığından ve bizim portalımızla alakalı olduğundan emin olunuz

Eğer Windows unuz sorunlu çalışıyorsa, Outlook çalışmıyorsa vb. problemler varsa bize yazmayınız – bu bizim sayfalarımızı ilgilendirmiyor ve böylesi sorulara anlaşılan sebeplerden cevap vermiyoruz.

Problemi ayrıntılı olarak tanımlayın

Hangi aktiviteye yapmak istediğinizi, hangi verileri kaydetmek istediğinizi (ilan metni vb.),hata olduğunda ne yazılı olduğunu, hatanın tam olarak nasıl oluştuğunu ve ne sonuçlar doğurduğunu bize yazın - "İlan giremiyorum, şimdi ne olacak?" şeklindeki sorulara cevap vermeyeceğiz, çünkü bu bize problem hakkında hiç bir ipucu vermiyor.

Sabırlı olun

Portallarımızı günde on binlerce kullanıcı ziyaret ediyor, doğal olarak büyük bir olasılıkla teknik destek çalışanları sizden önce yazan kullanıcının sorununu çözüyor, talebiniz bundan sonra çözülecektir – tüm talepleri genellikle ikinci iş gününe kadar çözüyoruz.

Kontak formu

* ile işaretlenen kolonların doldurulması mecburidir
*
*
*
Bu web in tüm şartlarını ve kurallarını kabul ediyorum